به کلبه ی کوچک من خوش آمدید
به کلبه ی کوچک من خوش آمدید
گلچین شده از همه چیز
نوشته شده در تاريخ برچسب:داستان و مطالب واقعی, توسط اسماعیل |

"سگشیر"جانوری که امریکا برای کاربرد پلیسی و نظامی خلق کرده

یک کارشناس شهر سازی وتاریخ از آلمان، گمانه زنی خبر روزگذشته در باره آن حیوان عجیب و مجسمه های تخت جمشید را تائید می کند.

این موجود در سواحل montauk ,newyork پیدا شده و براستی شباهت قابل توجهی به پیکره های سرستون های تخت جمشید دارد. فقط به این نکته توجه کنید که در شمال شرقی محل پیدا شدن این موجود، جزایری بنام plum island هست که مکانی فوق سری
نظامی امریکاست. بنا بر شنیده ها، در این مکان کنترل شده انواع آزمایشات ژنتیکی روی موجودات مختلف انجام میگیرد و با دستکاری ژنتیکی موجوداتی خلق می شوند که می توانند کاربرد نظامی داشته باشند. از جمله "سگشیر" که توانائی های چند حیوان قدرتمند را دارد. مثلا فکی مانند عقاب، دندانها و پنجه هائی مانند شیر و از همه مهم تر، توانائی های مغزی و آموزشی در حد یک سگ آموزش دیده برای جنگ ها و نبرد های شهری.

 

!!؟دختر 16ساله ای که رشد نمی کند
خبرگزاري آريا-پزشکان نخستين بار دختري را مشاهده کرده اند که رشد نمي کند.
به گزارش سرويس علمي آريا به نقل از روزنامه اينترنتي روسي ايزوستيا،بروک گرينبرگ شانزده ساله که اصلا رشد نمي کند از نظر جسمي و عقلي در سطح يک بچه يک ساله قرار دارد، دندانهاي شيري وي هنوز نيفتاده اند، ضخامت بافت استخوانش به اندازه يک بچه ده ساله است و تاکنون تغييرات بسيار جزئي در مغزش روي داده است.
بر اساس اين گزارش قد اين دختر هفتاد و شش سانتي متر و وزن او هفت کيلو و سيصد گرم است.
به گفته دانشمندان آزمايشهاي ژنتيکي فراوان هيچ مشکل ژنتيکي را در اين دختر ثابت نکرده و درمانهاي هورموني هم هيچ نتيجه اي نداشته است.
به گفته ريچارد واکر محقق دانشگاه فلوريداي جنوبي بدن اين دختر به طور هماهنگ رشد نمي کند و روند رشد اجزاي ان به طور مستقل صورت مي گيرد.
هم اکنون دانشمندان در جستجوي ژني هستند که بتواند مشکل اين دختر را نشان دهد.
ممکن است اين ژن کليد درک روند پيري انسان باشد.

 

این هم تصویر از این دختر بچه ۱۶ ساله

 

 

 



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.